Frumusetea, fara nicio limita

De regula, noi romanii, suntem prea putin cunoscuti prin alte locuri, iar cand cineva rosteste numele unor mari compatrioti de regula se rezuma la Hagi si Nadia, dar cand strainii dau cu nasul peste romancele noastre, nu si le mai scot din cap. Noi poate ca ne-am obisnuit sa vedem frumusetea in orice femeie,practic a devenit ceva normal sa fi inconjurat de romance frumoase. Sincer  nici nu vreau sa ma gandesc ce e la altii in tara.

Care sa fie secretul frumusetii lor ? Sa fie vorba doar de gena, sa fie vorba de felul in care se ingrijesc, de produsele pe care le folosesc ?  Ca sa gasesc raspunsul am incercat sa ma gandesc cam ce produse folosea bunica, mama si acum iubita mea. In cazul bunicii nu ma pot pronunta, ea folosind metodele clasice de infrumusetare : samponul de urzici, sapunul de casa. In schimb maica-mea inca este clienta fidela a produselor Farmec , daca sunteti curiosi puteti intra pe www.farmec.ro , sigur nu plecati cu cosul gol de acolo.

farmec

In schimb iubita mea e o maniaca dupa produse cosmetice, abia imi fac loc dimineata in baie. Vazand ca foloseste samponul hidratant din gama Gerovital Plant, am devenit si eu curios daca da rezultate. Ma declar multumit de acesta, iar de atunci imi comand de pe site ,din categoria pentru barbati (in sfarsit cineva se gandeste si la noi) samponul Gerovital H3 precum si gelul de dus din aceeasi categorie.

In ultima perioada o tot vad pe canalul de youtube de unde mai afla vreun truc legat de frumusete, pentru ca pana la urma asta cred ca e secretul, sa stii ca esti frumoasa dar sa te ingrijesti de frumusetea ta, folosind cele mai bune produse. O iubesc enorm si pentru mine nu e decat cea mai frumoasa romanca este cea mai frumoasa femeie !

IMG_1042

Articolul  a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

One thought on “Frumusetea, fara nicio limita

Leave a comment